kattmammanvikkan

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Försvunnen!

Av Vikkan - 14 februari 2011 20:31

Jag har varit försvunnen från min blogg ett tag, men jag har jobbat och slitit! Fy fasen vad tungt de här passet har varit. Känner mig mer värd än nånsin att ha semester just nu!!

Igår var jag helt slut! Somnade på soffan efter ha ätit en jätte god thai wok! Sen gick jag och la mig i sängen, min sambo fick flytta ut på soffan för jag snarkade som aldrig förr.... oj oj jag måste ha varit sjukt trött!

Men nu längtar jag bara till på torsdag när jag e framme i Thailand, fy fan va jag har ångest och ont i magen när jag tänker på flyg resan!! Jag vill verkligen inte vara rädd. De e inte ens roligt och jag försöker verkligen att inte vara de, men jag kom ihå¨g vad jag tänkte när jag landade på arlanda efter resan att jag lovade mig själv att aldrig mera flyga igen! Men men jag har flygit igen efter de och har ju bokat en resa igen!


Känner mig så orolig att lämna bort min bebis i morrn! Kommer sakna henne, ingen som kommer och hoppar på mig, och myser med mig!! såå mysig e min lilla bebis.

Fick panik idag hon fasnade i en galge, och började skrika jag sprang med hjärtat i halsgropen och fick ta lös henne.


Min träning går åt helvete, jag tränade typ 2 dagar på jobbet, men eftre de så drack jag mest öl och åt fetto mackor!!


Nu ska jag drömma om de här

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vikkan - 3 februari 2011 11:01

Eftersom jag åker på jobb idag slänger jag upp lite bilder på bland annat korten jag har gjort, för jag antar att dom kommer få sina idag!   Man ser inte de så bra på bilden men på dom här två bilderna har jag gjort blomvaser med hjälp av kulor so...

Av Vikkan - 2 februari 2011 15:57

Nu har jag varit på healing, de var skumt! Jag var lite nervös innan jag skulle dit, när jag väl låg där och de satte igång. Började mina ögon rycka som bara den, dom bara fladdra! Sedan kom de.... de bara bubbla inom mig... jag kunde inte hålla mi...

Av Vikkan - 1 februari 2011 12:16

Jag är lite nervös, har bokat helaing tid i morgon kl 14. Jag är nervös över vad jag kommer känna och uppleva eller tänk om jag inte upplever nåt alls?! Ska bli spännande iaf.   Nu är de bestämt att min lilla sötnos ska få bo hos sin "farbror" oc...

Av Vikkan - 31 januari 2011 20:34


Då var de måndag, men eftersom jag e ledig så mycket är de fredag i 9 dagar för mig och dagen innan jobbar är de alltid söndag, så på onsdag blir de söndag för mig! Var på en trevlig fika dejt idag, med en kompis jag träffar alltför sälland, men...

Av Vikkan - 30 januari 2011 19:53

Viodagen söndag har inte varit en vilodag, tycker jag har haft full rulle hela dagen! Jag har bakat vitchoklad och blåbärs muffins och dumle muffins. Haft fika besök, varit på body pump igen. Och har hållt på scrappla lite kort. Ska lägga ut bilder p...

Presentation

Mamma åt min lilla katt, bloggar om allt och inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du en hurtbulle?
 Ja självklart
 nja lite
 nääe är en soffpotatis
 skulle vilja vara men....

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards