kattmammanvikkan

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Vikkan - 31 januari 2011 20:34

Då var de måndag, men eftersom jag e ledig så mycket är de fredag i 9 dagar för mig och dagen innan jobbar är de alltid söndag, så på onsdag blir de söndag för mig!


Var på en trevlig fika dejt idag, med en kompis jag träffar alltför sälland, men min tid räcker aldrig till och jag vet inte ens vad jag gör av all tid?


Idag blev de spinning jag försökte dra mig ur och inte gå på de in i de sista, men nu är jag nöjd med mig själv som gick ändå!


Dagens middag blev latmaskens mat, varmkorv bröd och mos. Jag hade verkligen ingen lust att laga mat idag. bläää.


I morgon blir de zumba, men jag har egentligen lust att gå på boxen de är mera min tränings grej. Men nu har jag lovat så de e bara gå dit och försöka skaka sin rumpa och rulla på sina höfter, fast man känner sig som en stel opererad!


Glömde köpa kuver till mina fina kort idag, men de får bli i morgon då!


Har mailat till en kvinna som håller i healing, är lite sugen på att testa de och hon bor just här brevid mig eller har sin lokal iaf här. Så får se när jag får svar, och ser vad hon säger.


Nu slappa i soffan!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma åt min lilla katt, bloggar om allt och inget

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

är du en hurtbulle?
 Ja självklart
 nja lite
 nääe är en soffpotatis
 skulle vilja vara men....

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards